Sammen skaber vi forandring!
Undervisere ved Fritidsskolen.dk
Martin Juul
Engelsk og dansk overbygningen
For mig er det altid vigtigt at eleven opnår en lyst til læring. Dette sker gennem en gensidig forståelse af, hvad der kan forventes af en.
Klik på billedet og læs mere
Aase Rønø
Dansk og Tysk overbygningen
Min erfaring viser, at personlig vejledning og kurser på små hold kan have stor gavn for den enkelte elev og giver den sikkerhed, som er nødvendig for et tilfredsstillende resultat.
Klik på billedet og læs mere
Janne Callesen
Dansk mellemtrin og fransk undervisning. Engelsk alle trin.
Jeg har erfaring i at opdage de potentialer og redskaber, der allerede er tilstede i eleven. Det handler for mig om at opdage, udforske og gøre brug af de styrker og dermed styrke de fortællinger, eleven har om sig selv.
Ulla Vinther
Dansk og tysk mellemtrin
Min erfaring viser, at vejledning og kurser på små hold kan få stor betydning for elevens udvikling, både fagligt og selvværdsmæssigt.
Klik på billedet og læs mere
Søren vejle
Dansk mellemtrin og overbygning
For mig er det vigtigt at skabe tryghed i undervisnings-situationen. Eleven skal føle sig tryg således, at man opnår viljen til forandring.
Klik på billedet og læs mere
Ulla Mølvig
Matematik og Tysk overbygning
Jeg har mødt mange elever, der havde opgivet matematik.Et sådant menneske kan genvinde glæden ved at lege med og blive dygtigere til regning og logik.
Klik på billedet og læs mere
Tine Jessen
Dansk indskoling og mellemtrin
Klik på billedet og læs mere
Peter Kjeldsen
Matematik og Fysik Gymnasieniveau
Birthe Houborg Andersen
Dansk 1- 9 klasse
Det har altid været mit mål, at eleverne opnår tillid til egne evner
Klik på billedet og læs mere
Casper Christensen
Dansk overbygning
Jeg planlægger altid min undervisning ud fra den forudsætning, at det skal være givtigt for den enkelte, og jeg går gerne langt for at nå målet.
Klik på billedet og læs mere
Helle Ansbjerg
Dansk og matematik indskoling og mellemtrin og dansk som andetsprog
For mig er det vig tigt at skabe en positiv relation til eleven, da det er grundlaget for elevens udvikling fagligt og personligt.
Klik på billedet og læs mere