Priser for undervisning og kurser

Prisliste gældende fra december 2016.

Forløbet starter altid med en screening, hvor vi vurderer elevens niveau og behov. Derudfra laver vi det perfekte match mellem lærer og elev.

Privatundervisning og lektiehjælp tilbydes på folkeskole og gymnasieniveau

Privatundervisning:

(maks. 4 elever pr. hold)

Antal elever                                   Pris pr. elev pr. lektion

1                                              450,-

2                                              425,-

3                                              400,-

4                                              350,-

Ved køb af modulkort (10 lektioner) er prisen 4500,-

Refusion, hvis man er flere end 2 på holdet.

Screeningsmøde                                 500,-

Ved screeningen afdækker vi elevens behov og finder dermed frem til den underviser der passer bedst. Dette garanterer vi giver den bedste forudsætning for læring.

Vi kører også gerne ud og underviser privat. Pris 500,- pr. lektion plus statens takster pr. kørt kilometer.

Vi tilbagebetaler gerne for ubrugte lektioner, men skal gøre opmærksom på, at der påløber administrationsgebyr på 25,- pr. ubrugt lektion.

Modulkort

4500,-

Vores lektioner er af 50 minutters varighed. Man skal påregne 250,- til materialer. Dog kan det til enkelte kurser være nødvendigt, at indkøbe specielt materiale og der vil prisen på materiale kunne svinge lidt.

Kurser:

Priserne varierer for de forskellige kurser. Se under kurset for prisen for tilmelding. Undervisning er momsfrit for private kunder, ved erhvervsdrivende tillægges 25% moms til ovenstående priser.