Fritidsskolen tilbyder mange forskellige kurser. Fælles for dem alle er, at de oftest løber over få dage, så man intensivt opnår eller genoptræner de færdigheder, man mangler. Mange af vores kurser kan ses som et supplement til den ugentlige privatundervisning, men kan sagtens bruges til lige at genopfriske grammatikken eller sit ferietysk.

Vores kurser bliver afholdt i vores undervisningslokale, der ligger centralt i Vejle.

Skriftlig matematik - forberedelse til 9.klasses afgangsprøve:

Er du klar til prøven i skriftlig matematik?

Hvis ikke, så deltag i et 2-dags kursus i FSA skriftlig matematik!

Kurset tager udgangspunkt i de udfordringer, man oftest møder.

- Vi arbejder med de opgavetyper, der anvendes ved prøven.

- Vi træner i at finde de bedste måder på at angribe de matematiske problemstillinger i opgaven.

- Vi afholder øvelser i en afgangsprøve, så du bliver tryg ved situationen til FSA i skriftlig matematik.

Kursets mål er at gøre dig så klar til prøven, som det er muligt, såvel fagligt som personligt.

Kurset varer 8 timer, fordelt på to dage. Pris 1300,- kr.

Min. deltagere: 4

Kurser ved fritidsskolen.dk Vejle