Privatundervisning og lektiehjælp tilbydes på folkeskole og gymnasieniveau

Eksempel på et forløb ved Fritidsskolen.dk

Et typisk forløb hos Fritidsskolen.dk foregår således, at forældre ringer til os.

Igennem telefonsamtalen arrangeres et visitationsmøde, hvor vi snakker med jer forældre samt den kommende elev. Vi laver et par øvelser inden for det fag, eleven ønsker at blive undervist i.

Efter mødet udarbejder vi en handleplan, hvor den underviser vi finder bedst egnet til opgaven bliver sat på.

Dernæst kontakter vi jeres barns underviser, og han/hun kontakter derefter jer og planlægger undervisningsforløbet.

Forløbet kan enten foregå i hjemmet, hos underviseren eller på et bibliotek i nærområdet.

Ofte vil underviseren, have lige det hold kørende, der passer til jeres barn, og vil der arbejde frem imod, at jeres barn bliver integreret på det hold.

Desuden tilbyder vi et stort udvalg af forskellige kurser. Disse finder i under siden med kurser.