Fritidsskolen.dks brugere siger:

10 lektioner hos Fritidsskolen kan gøre en forskel - kontakt os i dag for at høre hvordan vi kan hjælpe jer.

Vi har her samlet forskellige udtalelser fra kunder samt artikler og andet, hvor Fritidsskolen.dk har været omtalt.

For at læse artikler og andet, skal I klikke på avisens- eller tv-logoet.

Vi synes Fritidsskolen gør et rigtigt godt stykke arbejde. For Kaspers vedkommende, som har ordblindetræk, var der desværre ikke meget hjælp at hente i folkeskolen (han sejlede simpelthen sin egen sø uden nogen form for hjælp) og han havde stærkt behov for, at der var en/nogen som kunne se hans problemstillinger og hjælpe ham videre, så han kunne blive klar/forberedt til at gå til eksamen i dansk i 9. klasse. Dette hjalp Søren ham med og det så godt, at han gik til mundtlig eksamen og fik 10. Så det kan man da kun kalde en succes. I den skriftlige del og læsedelen var karakteren den samme som årskarakteren, men det skyldes nok mere Kaspers indsats end Sørens .
Vi kan kun varmt anbefale Fritidsskolen og kunne sagtens have fundet på at bruge dem igen, havde vi stadig haft børn i folkeskolen.
Tak for hjælpen.

Her er bare et lille udpluk af vores kunders tilbagemeldinger. Se mange flere på vores Facebook profil.