Helle Tamsen Ellemann

Mit navn Helle Tamsen Ellemann. Jeg er uddannet cand. scient. i idræt og spansk ved Københavns Universitet. Derudover er jeg uddannet business- og lifecoach ved Manning Inspire.

I min undervisning er jeg meget opmærksom på at skabe trygge og tillidsfulde rammer for undervisningen. Jeg er altid søgende efter nye måder at motivere mine elever på og forsøger derfor at skabe afveksling og relevans i min undervisning for at skabe denne motivation og energi hos den enkelte elev. Jeg anvender ofte den coachende tilgang til eleven, hvilket giver eleven et større ansvar og derved en mere selvstændig deltagelse i læringsprocessen.

Jeg tilbyder spansktimer, spansk intensiv-kurser som forberedelse til eksamen samt coachingkurser med fokus på at præstere mundtlig og skriftligt ved eksamen.